Friska och redo

Helgen flög förbi som vanligt! Vi köpte en ny overall till Vanna, åt middag hos svärföräldrarna och promenerade.
Här syns overallen lite. En vanlig vindfleece-overall.

 Igår tog jag första ordentliga promenaden i högre tempo efter våra förkylningar. Det var så härligt! Sedan åkte jag och Vanna ner på stan och lunchade med Emil och handlade lite mer kläder till madame innan det var dags att hämta hem stora tjejerna. 

Vanna börjar verkligen få Livs ögon. När Liv var 6 månader såg hennes ögon ut precis som Vannas gör nu. Vanna är väldigt lik Liv som hon såg ut vid 5-6 månaders ålder ❤

Lunchen blev på tratten. Jag brukar tycka att det är bra där och det var väldigt trevligt då det fräschats upp ordentligt sedan jag var där sist men alltså min macka var inte bra! Tog en räkmacka och det kändes som att jag bara åt en massa smör och majonnäs 🤢


Idag var det äntligen dags för öppna förskolan igen. Och äntligen kunde vi träffa Ramona och Caspian igen! Vanna och Caspian kände på varandra och höll varandra i hand haha. Så söta! Vanna tyckte att babysången var riktigt rolig idag trots att hon var supertrött. Jag tyckte det var kul att sitta och fika och prata efter men det tyckte inte Vanna som vid det laget blivit alldeles för trött 😂 

Efter skolan åkte vi ner på stan och mötte Cicci och tjejerna för en fika. 5 galna ungar på Café gör vi inte om 😂😂😂


Nu ligger jag nedbäddad och redo att sova. Har fått en White spot igen som gör så satans ont. Lyckades få upp den lite så kunde tömma ut de värsta mjök-knölarna men det är fortfarande ömt och spänner. Får se hur det är imorgon, det får avgöra vad vi tar oss för.
Barn och familjeliv, Dagboksanteckningar | |
Upp