Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag!

I förmiddags kom Maria och Marius hit igen så vi har haft ännu en mysdag ihop. Lek med bebisar, videosamtal med farmor som är i Spanien, promenad, lunch och fika. 

Kolla sötisarna 🥰 De var såklart alla hjärtans dag-klädda ❤ Vanna börjar verkligen komma ikapp Marius storleksmässigt. På nedre bilden ser det ut som att hon är större till och med men det är hon inte. Blir kul att se hur mycket hon växt på BVC nästa vecka!

Emil hade med sig en fin blomma hem och vi köpte hämtmat och åt geléhjärtan. Jag är fortfarande otroligt täppt, vet inte om det är snor eller svullnad, vanlig nässpray funkar iaf inte och det lättar inte heller när jag är utomhus som det brukar när man är snorig. Det är i alla fall sjukt jobbigt att äta pga kan inte andas 😂



Imorgon hoppas jag att det täppta är borta. Vi ska eventuellt äta hos Emils föräldrar, hans morbror är på besök från Göteborg. Jag har även tänkt ta mig till någon polarn o pyret butik och prova overall på madame. Alla pop i närheten har lagt ner så det blir att åka en bit bort 🙄
Barn och familjeliv, Dagboksanteckningar | |
Upp